Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

30. března 2017

What you (don´t) need - 9.

Jsem zpět z dovolené. Odpočatá a v poměrně dobré náladě. Nejlepší je, že jsem se zbavila té stále se dokola opakující chřipky. Taky už začíná jaro se vším všudy, což mi rovněž zvedlo náladu. Takže nějaké ty přípravy na nastávající tepla jsou na místě.
*
Makeup je pro mě tak trochu nutnost, jak jsem se ostatně přesvědčila během svého wellness týdnu, jenže se zvyšující se teplotou je nutné měnit i všechny ty "pastičky" na obličej, tělo, vlasy a tak dále. Zatímco většinu roku je mým nejoblíbenějším makeupem Lancome Teint Miracle, tak na léto a přirozený vzhled jsem si oblíbila Chanel Vitalumiére Satin Smoothing Fluid Makeup (to "e" má mít čárku na druhou stranu, ale hledejte si takový znak ve wordu). Doporučila mi ho kdysi jedna velmi zkušená vizážistka, která s ním líčila na focení.
Jedná se o makeup pro přirozený nude vzhled, kdy by se neměl ani příliš používat pudr, jen trocha tvářenky. Odstín, který mám, je 10 Limpide a bohužel u nás vlastně ani nebyl k sehnání. Přivezla mi ho pak kamarádka z Floridy, ale dá se docela dobře koupit na letištích. Cena je kolem tisícovky.
Je to velice lehký makeup, který velmi dobře sjednocuje, ale není nijak zvlášť krycí. Takže je potřeba mít i co nejlepší pleť. Rozhodně není vhodný pro ty, kteří makeup používají jako maltu 😀. Na léto je ale perfektní, protože v něm může pleť dobře dýchat.
Barevně je odstín 10 nejsvětlejší, ale právě díky té tekuté konzistenci a menšímu krytí je vhodný i na mojí, spíše středně tmavou pleť. Je také mastnější, což nemusí každému vyhovovat. Já ho kupříkladu v zimním období nosit nemůžu.
Zde pro srovnání s Lancomem, který na první pohled působí ještě světleji. Rozhodně nedoporučuji, stejně jako jakýkoli jiný makeup, kupovat naslepo, ale opravdu si odstíny vyzkoušet.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥