Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

13. srpna 2016

Nedělní pečení a tak 44

Po delší době jsem si upekla pár dobrot. Nikoli ale sladkých, nýbrž slaných. A jednoduchých :-)). Mám ráda listové těsto, mám ráda slaninu, mám ráda zelí a mám moc ráda sýr. Upekla jsem tedy ze dvou listových těst tucet "zelňáčků" a nějaké "mini pizzy". Na sobotní líné odpoledne příjemná svačinka :-))
*
Nejdříve jsem pekla "zelňáčky". Listové těsto se potře vejcem, poklade plátky slaniny a pokrájeným a vody zbaveným zelím, zasype kořením dle chuti a sroluje. Krájela jsem širší kolečka a každé posypala trochou nahrubo nastrouhaného sýra.
*
Malé "mini pizzy" jsem udělala úplně stejně. Akorát jsem těsto nejdříve potřela italskou omáčkou s bazalkou a kořením, pokladla plátky slaniny a plátky uzeného sýra, stočila a nakrájela na tenčí kolečka. Každé jsem ještě posypala najemno nastrouhaným sýrem - grana padano.
*
Teď jen přemýšlím, co s tou spoustou "koleček" budu dělat ... dietní tedy zrovna nejsou ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥