Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

9. května 2015

Nedělné pečení a tak 27

První květnový týden, respektive minulý víkend, kdy se nicneděláním slavil Den práce. Nicneděláním jak u koho, protože já pekla v rámci projektu "domácí kavárna" dva dny . Jen pár ukázek, které jsem stačila vyfotit.
Vanilkový cheesecake s čokoládou a jahodový dort s pudinkem - učíme se dělat ovocné dorty
Mrkvový dort s ořechy a cukrovou polevou - vzala jsem starý recept a trochu ho upravila

Osvědčený - Čokoládový dort s marcipánovou plackou, banánovo-kakaovým krémem a banány - tentokrát ve dvou variantách - jednou s kandovanými pomeranči a podruhé s čerstvými jahodami
Po nedělním obědě - Věnec z odpalovaného těsta s jahodovou šlehačkou - zkoušela jsem poprvé a mohlo to tedy dopadnou lépe, ale chutnal moc dobře. Dala jsem do něj i pár čerstvých jahod a polila ho čokoládou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥