Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

11. května 2014

Nedělní pečení a tak XII.

Prodloužený víkend ve stylu domácí kavárny. To znamená, že jsem toho napekla spousty a spousty. Jen jsem to nějak moc nestačila vyfotit, natož ochutnat. Ale nějaké fotky jsem přeci jen udělala. Také jsem si moc (ne)šikovně spálila ruku, přímo v ohybu mezi ukazováčkem a palcem, to když jsem vyndávala plech z trouby a rukavice měla jako na potvoru zrovna v tomhle místě díru. Nicméně jsem skončila i s popálenou dlaní a prsty. Chytila jsem totiž následně plech na pár sekund holou rukou, abych zabránila pádu dortu na zem. Jsem hrdinka! Ale naštěstí to nevypadá, že by to mělo trvalé následky. 
Ach jo, když jsem si na začátku roku řekla, že budu víc péct, nevím, jestli jsem měla na mysli zrovna tohle... 

Vanilkové muffiny s kousky tmavé a bílé čokolády, šlehačkový krém a marcipánová srdíčka (jeden je ještě s karamelovým krémem)
Vanilkový cheesecake s jahodovým krémem a čerstvými jahodami (přestože jsem ho pekla stejně jako ostatní, byl na výšku jen poloviční ... někde udělala soudružka chybu)
Čokoládový tvarohový dort z pravé čokolády s jadovovým krémem a marcipánovými srdíčky (podklad byl stejný jako cheesecake - drcené sušenky, ale jinak byl vedle čokolády ze surového tvarohu, a asi proto se pekl dvakrát déle, než se peče cheesecake, nicméně konzistence byla super, akorát na povrchu mi dost popraskal)
Čokoládové muffiny s čokolodádovou polevou a marcipánovými srdíčky + vanilkové s kousky tmavé čokolády, jahodovým krémem a čerstvými jahodami
A dva cheesecaky na konec. Klasický vanilkový s jahodovým pyré, který se povedl úplně ze všech nejvíc - byl akorát vysoký, měl bezva konzistenci, nepopraskal mi povrch a sušenkový základ držel perfektně. Ještě takovým sto a bude to dobrý :-). Druhý je pomerančový s čokoládou a opět jahodovým krémem (mamka měla jen jahodový puding a mě se nechtělo nic barvit, ostatně chuť jahod v něm nebyla až tak znát, aby se chutě vzájemně bily). Čokoládové ozdoby jsem dělala podle nové formy a moc nadšená z ní nejsem - možná někde soudruzi v Itálii udělali chybu...
 

1 komentář:

Díky za všechny komentáře ♥