Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

18. května 2014

Nedělní pečení a tak XIII.

Původní plán bylo nepéct, ale nakonec jsem sama dostala chuť na něco sladkého. Jelikož jsem v týdnu nakoupila listové těsto, upekla jsem si tvarohový štrůdl s broskvemi. Místo strouhanky jsem dala opražené oříšky, které tomu dodaly fakt prima chuť, a tvaroh jsem jen trochu osladila, jelikož jsem to celé posypala hrubým hnědým cukrem. Ještě jsem si na něj dala čokoládovou polevu. 
A ještě z minulého víkendu. Řekla jsem si, že bych měla upéct i něco kamarádkám do práce, a protože mají rády čokoládu, upekla jsem double-chocolate-chips muffiny. Čokoládové s kousky tmavé i bílé čokolády, trochou polevy z mléčné čokolády a hvězdičkami ze sladké cukrové hmoty. Byly malinké, jelikož čokoláda moc při pečení nenaběhne, ale zato byly fakt sladké :-)). 
 
Vyzkoušela jsem nejroztomilejší bavlněné masky na světě. S Hello Kitty, které mi kamarádka přivezla z Číny (nebo Hong Kongu). Maska je tenoučká a má na sobě fólii, která se stáhne dolů a maska se krásně přilepí. Dokonce ji můžu použít dvakrát, což s korejskými nedělám, ale tady je ještě hodně produktu v pytlíčku i na druhé použití. Takže budu super krásná. Dvakrát :-))
 A i když se mi můj nemocný prstík léčí, nesmím zanedbávat i ostatní, které je potřeba trochu vybělit. Vyzkoušela jsem proto lak na nehty na vyrovnání povrchu nehtu a nevím tedy, jestli mi vyrovnal či zarovnal či dorovnal nehet, ale dělá takový jemně namodralý odstín, takže nehty opravdu vypadají světlejší. I když na fotkách to vidět moc není. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥