Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

23. září 2016

What you (don´t) need - 5.

Jsem rtěnkový maniak. Jsem si toho navíc vědoma, což je asi ta horší varianta. Pravidelně protříďuji svůj kosmetický šuplík, kde rtěnky zabírají dobrou pětinu. Mám je rozdělené podle barev - klasické červené odstíny, malinové a růžové, tělové a různé odstíny hnědé, karmínové či tmavě červené a do fialova. Nejvíc mám červených a nejméně často se zbavuji těch malinových a temně růžových. Na druhou stranu nejčastěji vyřazuji ty tělové a do hněda, případně jakési světle červené. Něco dělám špatně, protože se jich vždycky pár najde, aniž si vybavuji, že bych je kupovala :-). Ty v nemilosti většinou rozdám kamarádkám, jelikož jsou často jen vyzkoušené na ruce. Kolik rtěnek teď mám netuším, ale řekla bych, že "dostatečně". Naposledy jsem musela udělat průvan, jelikož mi přibylo pár hezkých kousků :-))
*
Makeup Revolution London není nijak drahá nebo luxusní značka. Proslavila se hlavně paletkami, které jsou cenově dostupnější verzí série Naked od Urban Decay. Klasická řada se tuším prodává v drogériích Jasmín. Za žádný zázrak ji nepovažuji, ale některé jejich další řady jsou ve stylu "za málo peněz hodně muziky". Jako třeba paletky řady Salvation nebo rtěnky z řady ICONIC PRO. Z dvaceti dostupných odstínů, jak matných, tak krémových, jsem si vybrala pět, každý jiný. Prošla jsem si spousty obrázků, protože na stránkách ty barvy často vůbec neodpovídají. 
Balení je jednoduché, nic světoborného, ale líbí se mi. I když na nějakou extra zátěž bych to neviděla.
Každý odstín má svoje jméno, kdy některé odstíny mají svoje matné verze (Duel - Duel Matte)
Matné odstíny jsou o něco širší než ty krémové. První z nich (No perfection yet) pak působil poněkud mokrým dojmem, což je na fotce vidět, ale za to asi můžu spíš já a to, že jsem ji dobře nedovřela. 
Všech pět odstínů je sytých a zejména ty matné vypadají skvěle. 
No perfection yet - je krémová sytá barva s lehkých šimerem. Na první pohled působí spíše jako švestková a poněkud tmavě, ale ve skutečnosti má v sobě i hodně malinové a díky tomu je i světlejší. Je to moc povedená barva se studeným podtónem, který jde u mé pleti spíše do toho malinového odstínu.
Duel Matte - je opravdu krásná matná červená barva. Řekla bych, že má trochu narůžovělý odstín, ale jen kapičku, rozhodně je to červená, jak má být.  
Absolutely Flawless - je krémová tělovka. Na tělové barvy nejsem, ale neodolala jsem a z pěti odstínů tělovek jsem vybrala ten, který byl s nádechem růžové, abych nevypadala jako mrtvola. Uvidíme.  
Make it in the city - je opravdu povedená krémová růžová, o chloupek světlejší, než jsem čekala. Má studený podtón a bude podle mě slušet jak brunetám, tak blondýnkám. Je to spíše malinový odstín, než klasická bubble pink, která by mi rozhodně neslušela. 
Liberty Matte - je nefalšovaná fialka. Je to výrazná barva, která rozhodně není pro každého. Opravdu hezkých, dobře pigmentovaných a matných fialových odstínů jsem moc neviděla. Tenhle je ale výjimečně povedený, má studený podtón a výborně kryje.
Musím říct, že se mi tahle pětka moc líbí. Na běžné nošení jsou podle mě moc fajn. Matné odstíny samozřejmě mají lepší výdrž než ty krémové, krémové nemají až tak moc výrazný třpyt, což mě těší. Cena byla 129,- Kč a kupovala jsem je v e-shopu (http://www.makeuprevolution.cz). 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥