Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

12. června 2016

Nedělní pečení a tak 42

Tohle pečení byla zábava, jelikož jsem pekla dort bez nějakého velkého plánu stran toho, jak bude vypadat a co do něj dám. Prostě jak to přišlo pod ruku. Byl k narozeninám a snědl se za chviličku. Ale pár fotek jsem udělat stačila :-))
Pracovně jsem si ho nazvala Trojbarevný dort, protože má opravdu tři barvy. Čokoládový korpus vespodu, vanilkový korpus nahoře, a mezitím jahodový krém s kousky jahod. Také placka z pravého marcipánu, kterou dávám do dortů ráda, jelikož se pak nejen dobře polévají čokoládou, ale hlavně dodávají dortu opravdu povedenou chuť.
Dort jsem polila čokoládovou polevou, jen tak halabala, žádné ostré rohy, jelikož jsem stěny dortu nepokrývala krémem, ale nechala jen tak. Bohužel jsem neodhadla úplně teplotu a nalila jsem polevu trošinku teplejší, takže udělala mapy. Pak jsem dort dozdobila ovocem, jahodami, malinami, borůvkami a ostružinami (všechno ovoce jsem koupila v Lídlu a vypadalo opravdu pěkně), a přidala jsem čokoládové ozdoby, které jsem vyrobila z čokotransferu.
 Myslím, že vypadá dobře :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥