Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

13. července 2014

Barevné rituály

Já vím. Dnešní název originalitou neoplývá, ale po tomto víkendu je vůbec výkon, že jsem schopná rozeznat barvy na přechodu. Může za to samozřejmě lehká únava, nic jiného :-)). Ale když už jsem u těch barev a únavy …
Myslím, že sprchové gely od Dermacolu zná každá vůněmi omámitelná návštěvnice drogerií. Já osobně je naprosto zbožňuji. Mají krásné obaly a úžasné vůně, které mě osobně nepřipadají přehnaně výrazné nebo příliš umělé, i když pro milovnice klasické mýdlovky asi nejsou. A pokud je zrovna nějaká akce, dají se koupit za pár kaček. Naposledy je měli v DM za 39,90 Kč. Jinak jsou vcelku průměrné, ale tady jde hlavně o ty vůně, že? Ty s krémovější strukturou mi vyhovují víc, ale i ty klasicky gelové nijak přehnaně nevysušují (i když některé trochu stahují), a to je jinak moje suchá kůže dost vybíravá. Proto taky musím všechny přípravky na kůži pravidelně střídat. Postupně se mi jich sešlo devět. Podle všeho mi chybí jen jeden – povzbuzující růžový zázvor, což je jedna z mála vůni, která nemá základ v ovoci nebo zelenině. No nevypadají k sežrání? :-))
První tři. Osvěžující sprchový gel - vodní meloun (ten mám ze všech nejdéle a voní úplně nádherně), povzbuzující sprchový gel – černá třešeň (myslím, že někomu může vonět trochu uměle, ale já třešně ráda v jakékoli podobě) a novinka na jaro - svěží sprchový gel – rebarbora a jahody (na první pohled trochu zvláštní kombinace a trochu netypická vůně, která mi zpočátku nepřišla nic moc, ale teď se mi zdá jako jedna z nejpovedenějších).
Oživující sprchový gel – sladké mango (je také novinka z jara a mám ho zatím nejvíce, jelikož vůni manga, která je tu hodně intenzivní a sladká, vyhledávám spíš, když je venku chladněji. Mimochodem použítí slova “oživující“ v kombinaci se sprcháčem je podle mě vážně trochu divné), zklidňující sprchový gel – tibetský jasmín (jediná květinová vůně a voní opravdu super), antistresový sprchový gel - hrozny s limetkou (asi můj nejméně oblíbený, přitom mám hroznové víno i limetky ráda :-))
Poslední tři - harmonizující sprchový gel – belgická čokoláda (myslím, že je nejoblíběnější, protože ta vůně je úžasná, opravdu jako pomeranč v čokoládě, navíc je krémovější, což je u mě plus), revitalizační sprchový gel – sicilská pistácie (jeden z mých oblíbenců, už kdyby jen pro tu oříškovou vůni), a poslední je taky novika z jara - relaxační sprchový gel s kokosovým olejem, který má jako jediný trochu jiný název, a to „Karibský sen“ (jak název napovídá voní jako nějaký drink s kokosem, mě osobně připomíná Piňu Coladu).
Jinak všechny vůně mají svoje variace ještě v tělových mlékách, ale vyzkoušela jsem jen belgickou čokoládu a úplně mě to neohromilo. Mám ale tělový krém, který má jen dvě varianty, vodní meloun a belgickou čokoládu (mám čokoládu, překvapivě), a ten je lepší, jelikož má hutnější konzistenci a nemám z něj ulepený pocit. Jinak belgická čokoláda má taky ještě variantu tělového peelingu, který je podle mě lepší než sprchové gely, už jen proto, že je krémovější. Jinak řada Aroma Ritual má i další produkty, ale ty jsem zatím nezkoušela - krémy na ruce (černá třešeň, hrozny s limetkou, belgická čokoláda) a tělový olej - hrozny s limetkou.
Já vím, jen jsem to vyfotila a popsala, ale aspoň je to krásně barevné ... 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥