Původně byl tento blok terapeutický. Pro mě. Teď je hlavně o mém úžasně nedokonalém každodenním životě, mé snaze naučit se péct a mých závislostech. Taky si tu někdy stěžuju na všechno a na všechny a dělím se o svá moudra. Takže Vás varuji - je to pěkná nuda :-))

17. března 2019

What you (don´t) need - 18.

Zdá se, že se se mnou můj počítač pomalu, ale jistě loučí. Proto jsem si řekla, že bych měla projít svoje stará alba a vybrat to, o co jsem se chtěla podělit, než se odebere do věčných lovišť. 
*
Sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma Rituals tu již byly (zde). Kromě snad jen toho úplně prvního, což by měl být jakýsi "růžový zázvor", jsem postupně vyzkoušela všechny. A to i posledních pět novinek. Tedy "novinek", jelikož některé jsou už z léta 😄.
První je letní sprchový gel "Meruňka & Meloun", čímž se myslí žlutý meloun, protože i vůně je hodně sladká. Mně osobně není zase až tak příjemná, ale třeba neteř si ji úplně zamilovala.
Modré balení je tropický sprchový gel "Papája & Máta", který je barvou opravdu modrý, což tedy ani papája, ani máta ve skutečnosti nejsou. Mnohem víc je výrazná papája, máta bohužel moc znát není.
Zeleno-růžový má poněkud podivný název - blahodárný, což zní jak z nějaké reklamy na lázně. Blahodárný sprchový gel zní opravdu divně. Ale jinak je super příjemný. "Zelený čaj & Opuncie" má tropicky svěží vůni, nepůsobí sladce.
Letní novinka "Happy Summer" je celá růžová. Má také jiné balení, než klasická řada, celé roztomiloušce obrázkové. Vůní je gel květinový, taková sladká zmrzlina 😋.
Naopak zimní verze "Winter Dream" je modrá s jednorožci a perníčky. Možná je o něco méně dětinská než ta růžová, ale ani to není zrovna můj styl 😃. Vůně je ale velmi příjemná, nijak výrazná, taková jako z prádelníku.
 *

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za všechny komentáře ♥